Menu

Ferrari przedłużyło umowę z Marlboro

Kimi Raikkonen

Zespół Ferrari podpisał długoterminową umowę marką tytoniową należącą do firmy Philip Morris.

Choć logo marki Marlboro nie pojawia się na samochodach ekipy z Maranello od 2007 roku, ze względu na zakaz reklamowania firm tytoniowych w sporcie, to i tak ich współpraca trwa.

Ferrari do sezonu 2010 w niejawny sposób umieszczała logo przedsiębiorstwa tytoniowego, którym są tak zwane kody kreskowe. Jednak, gdy pojawiły się sugestie, że była to reklama Marlboro, ekipa z Maranello zmuszona była je usunąć z barw swoich aut.

Partnerstwo pomiędzy Philip Morris i Ferrari rozpoczęło się ponad 40 lat temu, a od 1997 roku jest sponsorem tytularnym. Zgodnie z wydanym w poniedziałek komunikatem prasowym nowy kontrakt jest ważny na wiele kolejnych lat.

Poprzednia umowa miała wygasnąć pod koniec bieżącego roku. Jednak więzi pomiędzy Philipem Morissem, a zespołem Ferrari są bardzo silne. Jednym z przykładów na to jest fakt, że obecny szef ekipy z Maranello - Maurizio Arrivabene wcześniej pracował w tej firmie tytoniowej.

Image © Scuderia Ferrari

NAJCZĘŚCIEJ CZYTANE