Menu

McLaren nawiązał współpracę firmą Dell

McLaren

Amerykańska firma komputerowa - Dell Technologies będzie nowym partnerem zespołu z Woking.

Współpraca pomiędzy tymi dwoma podmiotami będzie przede wszystkim polegała na zaopatrzeniu zespół McLarena w odpowiednie technologie z branży IT. Ekipa zostanie wyposażona za pewne w sprzęt komputerowy oraz oprogramowanie pochodzące od firmy Dell.

McLaren jest zaszczycony z możliwości ogłoszenia nawiązania wielopłaszczyznowej i długoterminowej współpracy z Dell Technologies, czyli największą prywatnie zarządzaną firmę zajmującą się nowymi technologiami - czytamy w oświadczeniu.

Dell Technologies, które składa się z siedmiu globalnych marek - Dell, Dell EMC, Pivotal, RSA, Secureworks, Virtustream i VMware - wprowadzi szeroką technologiczną wiedzę do wszystkich firm należących do grupy McLaren, czyli McLaren Racing oraz McLaren Applied Technologies, a także skorzysta na doświadczeniu pochodzącego z programu esportowego - World's Fastest Gamer.

Ta współpraca włączy Dell Technologies do szerokiej platformy rozwiązań mających za zadanie przyspieszyć codzienne operacje wykonywane w McLarenie, a są nimi wsparcie działań dotyczących projektów i produkcji, zadań na torze, takich jak działanie telemetrii, krytycznych dla bezpieczeństwa ekosystemów, przechowywanie danych, symulacja, esport, interakcja z fanami oraz obsługa gości.

Sezon 2018 dla McLarena jest pewnego rodzaju nowym otwarciem, ponieważ po raz pierwszy od trzech lat będą mieli do dyspozycji silnik, którego poziom konkurencyjności umożliwia walkę przynajmniej o punkty. Reprezentanci zespołu Red Bull Racing kilkukrotnie udowadniali, że przy sprzyjającym losie można wygrywać z jednostką napędową Renault za plecami.

Partnerstwo z tak rozpoznawalną marką, jaką jest Dell ma zachęcić nowych inwestorów do sponsorowania McLarena. Ekipa z Woking od lat bezskutecznie poszukuje głównego patrona finansowego.

Przede wszystkim będziemy korzystali z Formuły 1, aby wesprzeć europejską i azjatycką ekspansję naszej firmy. Mamy nadzieję na wykorzystanie tej współpracy w taki sam sposób jak zawody PGA Tour golf przed laty. Okazało się to wielkim sukcesem. Formuła 1 jest oglądana przez ponad 400 milionów ludzi, większość z nich jest spoza Stanów Zjednoczonych i większość widowni stanowią pasjonaci technologii, którzy są dla nas szczególnie interesujący - czytamy w informacji prasowej Dell.

Image © McLaren

NAJCZĘŚCIEJ CZYTANE