MOTORSPORT GRAND PRIX

  • Historyczne, pierwsze zwycięstwo Krisa Meeke’a w Rajdzie Argentyny

    Kris Meeke i Paul Nagle – reprezentanci zespołu Citroen – wywalczyli swoje pierwsze zwycięstwo w WRC podczas Rajdu Argentyny. Brytyjczyk i Irlandczyk utrzymali 18-sekundową przewagę nad kolejną załogą Citroena – Madsem Czytaj więcej
  • 1

Strefa Bloga I4W

Formuła 1 potrzebowała zwycięstwa Ferrari…

Formuła 1 potrzebowała zwycięstwa Ferrari i zaciętej rywalizacji

Niemal dwa lata zespół Ferrari musiał czekać na kolejne zwycięstwo w Formule 1. W 2013 roku w GP Hiszpanii tryumfował Fernando Alonso, który do końca swojej kariery z włoską stajnią nie stanął już więcej, od tamtego czasu, na najwyższym stopniu podium. Ferrari powróciło na szczyt za sprawą wygranej...

21:09 | 30 marzec 2015

Motorsport

Strefa IRG World

Zapowiedź Grand Prix Bahrajnu na torze Bahrain International Circuit

Zapowiedź Grand Prix Bahrajnu na torze Bahrain International Circuit

Czwarta runda sezonu rozegrana zostanie na torze zbudowanym wg. projektu Hermanna Tilke w 2004 roku na pustyni wyspiarskiego królestwa Bahrainu w pobliżu miasta Manama. Długość toru:5,412 km, dystans wyścigu: 38 okrążeń + FL Konfiguracja toru to kombinacja wszelakiej kategorii zakrętów, mamy ich tu w...

11:57 | 23 kwiecień 2015

Wypowiedzi po kwalifikacjach GP Brazylii: Vodafone McLaren Mercedes

Sergio Perez - 14, Q2 - 1:28.269: Trudno być pewnym, ale myślę, że poprawnie zadecydowaliśmy wyjechać w kwalifikacjach, kiedy to zrobiliśmy, ale bolid nie reagował właściwie. Myślę, że prawdopodobnie mieliśmy niewłaściwe ciśnienia, ponieważ nie mogłem znaleźć wystarczającej przyczepności. Mój wypadek w Q2 wyglądał na większy, niż właściwie był – jak tylko straciłem panowanie nad bolidem, znalazłem się na trawie i uderzyłem w ścianę – ale to było tylko lekkie uderzenie i bolid nie jest zbyt mocno zniszczony. Szkoda, ale dawałem z siebie wszystko. Wiedziałem, że to moja ostania okazja by poprawić czas; robiło się coraz bardziej mokro i cisnąłem na limicie, ponieważ wiedziałem, że bolid nie reagował właściwie. Innymi słowy, próbowałem najmocniej jak potrafię. Nadal myślę, że w podobnych warunkach możemy zyskać kilka pozycji jutro. Nie mogę się doczekać wyścigu – mam nadzieję, że możemy wysoko zakończyć sezon.

Jenson Button - 15, Q2 - 1:28:308: Nie wyjeżdżaliśmy zbyt dużo w trzecim treningu w celu zaoszczędzenia opon, co wydawało się właściwą rzeczą w tym momencie, ale z perspektywy czasu może to nie była właściwa decyzja. Po tym wszystkim, nie jechaliśmy na mokrym na oponach przejściowych przed kwalifikacjami, więc nie byliśmy przygotowani na napotkane problemy. Ale to wspaniałe z perspektywy czasu. Jeździliśmy z nisko-dociskową konfiguracją, co prawdopodobnie też nie pomogło. Czuliśmy, że ustawienia działały nam wczoraj, kiedy nie było tak mokro, ale prawdopodobnie zaszkodziło nam niskie ciśnienie w oponach. Nadal byliśmy dobrzy w Q1 – skończyłem na siódmym miejscu – ale kiedy zaczęło padać mocniej w Q2 nie mogłem uzyskać odpowiedniej temperatury opon. Mamy nadzieję, że możemy jutro trochę namieszać – choć pogoda w niedzielę wydaje się być nieco suchsza. Mam nadzieję, że jednak będziemy mieć dobry wyścig i nie spędzimy zbyt dużo czasu za samochodem bezpieczeństwa.

WRC

RAJD ARGENTYNY

24, 25, 26 Kwietnia 2015

Koniec

Rajdu
DZIEŃ 1 OS 1 00:00
DZIEŃ 2 OS 2-6 13:23
DZIEŃ 3 OS 7-10 13:28
DZIEŃ 4 OS 11-12 14:58
D1 Ogier Volkswagen 2:32.0
D2 Meeke Citroen 1:29:39.5
D3 Meeke Citroen 3:14:51.7
D4 Meeke Citroen 3:41:44.9

Partnerzy

© 2011-2015 Motorsport Grand Prix. Wszelkie prawa zastrzeżone.