MOTORSPORT GRAND PRIX

  • Wehrlein zwycięża na Lausitzringu. Wittmann mistrzem serii DTM

    Pascal Wehrlein, kierowca zespołu Mercedes, wywalczył zwycięstwo na torze Lausitzring. Niemiec z przewagą 15.418 sekundy finiszował przed Christianem Vietorisem, który na ostatnim okrążeni wyprzedził Timo Scheidera. Marco Wittmann, Czytaj więcej
  • 1

Wypowiedzi po kwalifikacjach GP Brazylii: Vodafone McLaren Mercedes

Sergio Perez - 14, Q2 - 1:28.269: Trudno być pewnym, ale myślę, że poprawnie zadecydowaliśmy wyjechać w kwalifikacjach, kiedy to zrobiliśmy, ale bolid nie reagował właściwie. Myślę, że prawdopodobnie mieliśmy niewłaściwe ciśnienia, ponieważ nie mogłem znaleźć wystarczającej przyczepności. Mój wypadek w Q2 wyglądał na większy, niż właściwie był – jak tylko straciłem panowanie nad bolidem, znalazłem się na trawie i uderzyłem w ścianę – ale to było tylko lekkie uderzenie i bolid nie jest zbyt mocno zniszczony. Szkoda, ale dawałem z siebie wszystko. Wiedziałem, że to moja ostania okazja by poprawić czas; robiło się coraz bardziej mokro i cisnąłem na limicie, ponieważ wiedziałem, że bolid nie reagował właściwie. Innymi słowy, próbowałem najmocniej jak potrafię. Nadal myślę, że w podobnych warunkach możemy zyskać kilka pozycji jutro. Nie mogę się doczekać wyścigu – mam nadzieję, że możemy wysoko zakończyć sezon.

Jenson Button - 15, Q2 - 1:28:308: Nie wyjeżdżaliśmy zbyt dużo w trzecim treningu w celu zaoszczędzenia opon, co wydawało się właściwą rzeczą w tym momencie, ale z perspektywy czasu może to nie była właściwa decyzja. Po tym wszystkim, nie jechaliśmy na mokrym na oponach przejściowych przed kwalifikacjami, więc nie byliśmy przygotowani na napotkane problemy. Ale to wspaniałe z perspektywy czasu. Jeździliśmy z nisko-dociskową konfiguracją, co prawdopodobnie też nie pomogło. Czuliśmy, że ustawienia działały nam wczoraj, kiedy nie było tak mokro, ale prawdopodobnie zaszkodziło nam niskie ciśnienie w oponach. Nadal byliśmy dobrzy w Q1 – skończyłem na siódmym miejscu – ale kiedy zaczęło padać mocniej w Q2 nie mogłem uzyskać odpowiedniej temperatury opon. Mamy nadzieję, że możemy jutro trochę namieszać – choć pogoda w niedzielę wydaje się być nieco suchsza. Mam nadzieję, że jednak będziemy mieć dobry wyścig i nie spędzimy zbyt dużo czasu za samochodem bezpieczeństwa.

FORMUŁA 1

SINGAPUR | Marina Bay

19, 20, 21 Września 2014

Wyścig

PIĄ Trening 1 12:00
PIĄ Trening 2 15:30
SOB Trening 3 12:00
SOB Kwalifikacje 15:00
NIE Wyścig 14:00

WEC

USA | Austin

18, 19, 20, 21 Września 2014

Wyścig

CZW Trening 1 21:45
PIĄ Trening 2 02:30
PIĄ Trening 3 17:20
SOB Kwalifikacje 01:00
NIE Wyścig 00:00

The Insider

Partnerzy

© 2011-2014 Motorsport Grand Prix. Wszelkie prawa zastrzeżone.