Inter Europol Competition w klasie LMP2 w Europejskiej Serii Le Mans

Polski zespół Inter Europol Competition czeka jeszcze większe wyzwanie i w sezonie 2019 wystartuje w klasie LMP2 w Europejskiej Serii Le Mans, po zakupie prototypu Ligier LMP2, a także będzie kontynuował starty w LMP3.
Trzy lata temu zespół zadebiutował w ELMS w klasie LMP3 z prototypem Ligier i po raz kolejny postanowił zaufać Onroak Automotive, kupując prototyp LMP2.
IEC w latach 2016-2017 konkurował na najwyższym poziomie w VdeV, gdzie okazał się najlepszym składem, ale także poprawił znacząco tempo w Europejskiej Serii Le Mans, w której awansował z dwunastej pozycji w 2016 roku na piątą rok później.
W sezonie 2019 zespół nadal będzie rywalizował w klasie LMP3, jednak postawił sobie wyższe cele i stworzy oddzielny skład, który stawi czoła najlepszym ekipom w klasie LMP2.
Z powodzeniem ścigaliśmy się w LMP3 w ciągu ostatnich trzech lat i jesteśmy gotowi do awansu w świecie LMP, dołączając do wielkiej ligi - powiedział dyrektor ekipy Michael Keese.
Wiemy, że będzie to stroma krzywa uczenia się i będzie ciężko, jednak dzięki uruchomieniu LMP3 i LMP2 możemy zaoferować kierowcom możliwość rozwoju na wyższy poziom.
_Jacques Nicolet, szef Onroak Automotive, dodał: Inter Europol Competition jest z Ligierem w kategorii LMP3 od 2016 roku, zarówno w Europejskiej Serii Le Mans, jak i VdeV. Zespół umieścił Ligiera na szczycie LMP3, wygrywając tytuł w serii VdeV Endurance w 2016 i 2017 roku. Cieszymy się, że zespół wybrał Ligiera JS P217, aby rozpocząć nową przygodę w klasie LMP2.
Zespół w ramach przygotowań do sezonu 2019 wystartuje w Azjatyckiej Serii Le Mans, gdzie weźmie udział w czterech rundach - w Chinach na torze Shanghai International, Japonii na obiekcie Fuji, Tajlandii na Buriram i zakończy starty w Malezji na dobrze znanej pętli Sepang.