Takuma Sato wyznaczył najlepszą prędkość pojedynczego okrążenia i zakończył pierwszy dzień przygotowań do 106. edycji wyścigu Indianapolis 500 na pierwszej lokacie.
- Image: © Penske Entertainment
Takuma Sato wyznaczył najlepszą prędkość pojedynczego okrążenia i zakończył pierwszy dzień przygotowań do 106. edycji wyścigu Indianapolis 500 na pierwszej lokacie.
Scott Dixon z zespołu Chip Ganassi Racing wyznaczył najlepsze tempo podczas pierwszego treningu przed 106. edycją wyścigu Indianapolis 500 na torze Indianapolis Motor Speedway.
Cusick Motorsports nawiązał współpracę z DragonSpeed, wynikiem której będzie wystawienie samochodu na tegoroczny wyścig Indianapolis 500. Tym samym skompletowana została pełna obsada imprezy.
Przedstawiciele IndyCar wprowadzili w tegorocznych kwalifikacjach do słynnego wyścigu Indy 500 zmiany, które ich zdaniem będą wymagały od kierowców jeszcze większego wysiłku, aby zdobyć najwyższe pola startowe. Fani z całego świata mogą z kolei liczyć na niespotykane do tej pory widowisko.
Josef Newgarden osiągnął najwyższą prędkość podczas drugiego dnia otwartych testów przed 106. edycją wyścigu Indianapolis 500, pokonując okrążenie o prawie 2,5 mili na godzinę szybciej niż Scott Dixon z dnia pierwszego.
Sześciokrotny mistrz serii IndyCar, Scott Dixon, okazał się najszybszym zawodnikiem podczas pierwszego dnia otwartych testów na torze Indianapolis Motor Speedway przed tegoroczną 106. edycją wyścigu Indianapolis 500.
Drugi rok z rzędu Arrow McLaren SP nawiązał współpracę z firmą odzieżową Undefeated i wspólnie z nią stworzył specjalne barwy na 106. edycję wyścigu Indianapolis 500.
W dniach 20 i 21 kwietnia odbędą się otwarte testy dla kierowców startujących w 106. edycji wyścigu Indianapolis 500. Udział w nich wezmą nie tylko etatowi zawodnicy, ale również debiutanci i ci, którzy powracają na legendarny owal.
W czwartek odbyła się ceremonia, na której odsłonięta została podobizna Helio Castronevesa w pucharze zwycięzców Indy 500.
Marco Andretti poinformował, że weźmie udział w tegorocznym wyścigu Indianapolis 500 w barwach ekipy Andretti Herta Autosport, co będzie jego siedemnastym startem w tej legendarnej rywalizacji.
Były kierowca Formuły 1, Juan Pablo Montoya, będzie reprezentował zespół Arrow McLaren SP w tegorocznej odsłonie prestiżowego wyścigu Indianapolis 500, rozgrywanego na torze Indianapolis Motor Speedway.
Jimmie Johnson poinformował, że wystartuje w przyszłorocznej edycji Indianapolis 500 wraz z Chip Ganassi Racing oraz pełnym sezonie IndyCar.
Alex Palou, drugi zawodnik 105. edycji wyścigu Indianapolis 500, nie spodziewał się, że przekroczenie linii mety tuż za zwycięzcą rywalizacji będzie takie bolesne.
Zwycięzca 105. edycji legendarnego wyścigu Indy 500, Helio Castroneves, wyjaśnił, w jaki sposób udało mu się pokonać na ostatnich okrążeniach kierowcę zespołu Chip Ganassi Racing, Alexa Palou.
Helio Castroneves zwyciężył w 105. edycji wyścigu Indianapolis 500, obejmując prowadzenie dwa okrążenia przed metą. Dla Brazylijczyka było to już czwarte zwycięstwo w tych legendarnych zawodach. Czołową trójkę uzupełnili Alex Palou oraz Simon Pagenaud.
Colton Herta jest pewny siebie przed startem w 105. edycji wyścigu, mimo że będzie to dopiero jego trzeci występ w tym legendarnym wydarzeniu.
Scott Dixon, zwycięzca kwalifikacji do 105. edycji wyścigu Indy 500, potwierdził wysoką dyspozycję najwyższą prędkością w ostatnim treningu, zanim deszcz powrócił na pętlę Indianapolis Motor Speedway i przerwał jazdy.
Podczas zeszłotygodniowych sesji treningowych przed 105. edycją wyścigu Indy 500 mieliśmy okazję przyglądać się bolidom z najnowszymi pakietami aerodynamicznymi wprowadzonymi po niedawnych zmianach. Co więcej, praktycznie za każdym razem (pomijając trzecią i piątą sesję) zwycięzcą poszczególnych treningów był inny zawodnik.
Alex Palou z zespołu Chip Ganassi Racing wyznaczył najwyższą prędkość podczas ósmego treningu tuż po zakończonych kwalifikacjach do 105. edycji wyścigu na pętli Indianapolis Motor Speedway.
Scott Dixon (Chip Ganassi Racing) uzyskał najwyższą średnią prędkość czterech okrążeń w sesji Fast 9 i to on wywalczył pole position do 105. edycji wyścigu Indianapolis 500. W pierwszym rzędzie ustawią się jeszcze Colton Herta oraz Rinus VeeKay.
Sage Karam uzyskał najlepszy wynik podczas sesji kwalifikacyjnej Last Row. W ostatnim rzędzie na starcie 105. edycji wyścigu Indianapolis 500 ustawią się jeszcze Will Power oraz Simona de Silvestro.
Helio Castroneves, reprezentujący zespół Meyer Shank Racing, wyznaczył najlepszą prędkość podczas siódmego treningu tuż przed sesjami Last Row i Fast 9, wyprzedzając Ryana Hunter-Reaya i Alexa Palou.
Scott Dixon uzyskał najwyższą średnią prędkość czterech okrążeń podczas pierwszego dnia kwalifikacji do 105. edycji wyścigu Indianapolis 500. W czołowej trójce znaleźli się jeszcze Colton Herta oraz Tony Kanaan. Niespodzianką jest natomiast 31. pozycja Willa Powera, zwycięzcy rywalizacji z 2018 roku.
Jack Harvey okazał się najszybszym zawodnikiem podczas ostatniej sesji przed kwalifikacjami do 105. edycji Indianapolis 500, wyprzedzając Takumę Sato i Ryana Hunter-Reaya.
Zwycięzca wyścigu Indy 500 z 2008 roku, Scott Dixon, kolejny raz okazał się najszybszym kierowcą podczas treningów przed przyszłotygodniowym wyścigiem na torze Indianapolis Motor Speedway. W piątkowej sesji, na słynnym amerykańskim owalu, osiągnął prędkość 233.302 mil na godzinę (375.461 km/h), przekraczając jednocześnie jako jedyny barierę 233 mph.
Tony Kanaan z zespołu Chip Ganassi Racing okazał się najszybszym zawodnikiem podczas czwartego treningu na torze Indianapolis Motor Speedway, wyprzedzając Conora Daly i trzeciego w zestawieniu Santino Ferrucciego.
Najszybszym kierowcą trzeciego treningu przed 105. edycją wyścigu Indianapolis 500 okazał się Scott Dixon. Zawodnik zespołu Chip Ganassi Racing bezpośrednio wyprzedził Conora Daly’ego oraz Eda Carpentera.
Zwycięzca Indy 500 z 2018 roku, Will Power uzyskał najwyższą prędkość w drugim treningu przed tegoroczną edycją wyścigu rozgrywanego na torze Indianapolis Motor Speedway. 40-letni Australijczyk, reprezentujący ekipę Team Penske, osiągnął samochodem napędzanym silnikiem Chevroleta prędkość 226.470 mph, poprawiając jednocześnie o ponad 4 mph swój wynik z pierwszej sesji treningowej.
Graham Rahal z zespołu Rahal Letterman Lanigan Racing okazał się najszybszym zawodnikiem podczas pierwszego treningu 105. edycji wyścigu Indianapolis 500, wyprzedzając Scotta Dixona oraz Scotta McLaughlina.
W najbliższym wyścigu Indianapolis 500, który odbędzie się już 30 maja na amerykańskim torze Indianapolis Motor Speedway, wśród trzydziestu pięciu kierowców zgłoszonych do imprezy, udział weźmie aż dziewięciu zwycięzców poprzednich edycji tej imprezy.