WEC

Rebellion Racing ostrzega przed nieatrakcyjnością klasy LMP1

Zespół Rebellion Racing, lider klasy LMP1 wśród prywatnych zespołów przyznał, że najwyższa klasa w Długodystansowych Mistrzostw Świata w Super sezonie 2018/19 będzie nieatrakcyjna, dopóki niehybrydowe prototypy mają większe możliwości od strony technicznej.

Rebellion Racing ostrzega przed nieatrakcyjnością klasy LMP1

Jan Antoszewski debiutuje za sterami prototypu LMP1

Jan Antoszewski, wicemistrz pucharu LOTOS KIA oraz podopieczny Fundacji Wierczuk Race Promotion, zadebiutował za kierownicą prototypu LMP1, podczas przedsezonowego rozruchu zespołu ByKolles Racing.

Jan Antoszewski debiutuje za sterami prototypu LMP1

Juan Pablo Montoya zadebiutuje w Le Mans

Juan Pablo Montoya zadebiutuje w legendarnym 24-godzinnym wyścigu Le Mans z zespołem United Autosports. Kolumbijczyk poprowadzi prototyp LMP2 Ligier JS P217 Gibson wraz z Hugo de Sadeleerem i Willem Owenem.

Juan Pablo Montoya zadebiutuje w Le Mans

Prolog WEC na torze Paul Ricard – kto zmierzy się z Toyotą w klasie LMP1?

Supersezon 2018/19 Mistrzostw Świata Wyścigów Długodystansowych (FIA WEC) rozpocznie się od oficjalnego prologu na torze Paul Ricard. Toyota Gazoo Racing wystawi dwa samochody i będzie konkurować w klasie LMP1 z takimi zespołami jak Rebellion Racing, ByKolles Racing czy CEFC TRSM Racing. Test 6 i 7 kwietnia będzie trwał bez przerwy przez 30 godzin.

Prolog WEC na torze Paul Ricard – kto zmierzy się z Toyotą w klasie LMP1?

Robert Kubica ponownie przetestuje prototyp LMP1 ekipy Manor

Będzie to już drugi test Polaka z zespołem startującym w Długodystansowych Mistrzostwach Świata. Pierwszy przejazd Kubicy prototypem Ginetta-Mecachrome G60-LT-P1 został zakłócony przez awarię silnika, jednak kierowca rezerwowy Williamsa otrzyma kolejną możliwość testu, również jak poprzednio na torze Aragon.

Robert Kubica ponownie przetestuje prototyp LMP1 ekipy Manor

Fernando Alonso w drodze po potrójną koronę

Fernando Alonso wziął udział w trwających w tym tygodniu testach Formuły 1 na Circuit de Barcelona-Catalunya i przy okazji wypowiedział się na temat nadchodzącego sezonu, który dla Hiszpana będzie wyjątkowy. Dwukrotny mistrz świata Formuły 1 zawalczy w tym roku o drugą z trzech koron motorsportu – zwycięstwo w 24-godzinnym wyścigu w Le Mans.

Fernando Alonso w drodze po potrójną koronę

Robert Kubica przetestuje prototyp Ginetty G60-LT-P1 zespołu Manor

Robert Kubica, który w sezonie 2018 wrócił do Formuły 1 jako kierowca rezerwowy i rozwojowy zespołu Williams, otrzyma szansę przetestowania prototypu LMP1 zespołu Manor, po którym może zagwarantować sobie jeden z foteli wyścigowych w Długodystansowych Mistrzostwach Świata.

Robert Kubica przetestuje prototyp Ginetty G60-LT-P1 zespołu Manor

Jenson Button krytykuje decyzję FIA WEC

Mistrz świata Formuły 1 z sezonu 2009 twierdzi, że decyzja Długodystansowych Mistrzostw Świata o przesunięciu siódmej rundy mistrzostw długodystansowych dla Fernando Alonso to "wstyd".

Jenson Button krytykuje decyzję FIA WEC

Rebellion Racing ujawnia szczegóły powrotu do LMP1

Po sezonie 2017, w którym zespół Rebellion Racing wywalczył mistrzowskie tytułu w klasyfikacji kierowców oraz zespołów klasy LMP2, szwajcarska ekipa ogłosiła, że wystartuje w Super Sezonie 2018/19 Długodystansowych Mistrzostw Świata, jednak nie będzie broniła mistrzowskich tytułów, a zmierzy się w najwyższej klasie LMP1.

Rebellion Racing ujawnia szczegóły powrotu do LMP1

Zmiana kalendarza FIA WEC dla Fernando Alonso?

Przedstawiciele Długodystansowych Mistrzostw Świata rozważają zmianę kalendarza na super sezon 2018/19, aby uniknąć kolizji rywalizacji na torze Fuji i Grand Prix Stanów Zjednoczonych Formuły 1.

Zmiana kalendarza FIA WEC dla Fernando Alonso?

Fernando Alonso w Le Mans 2018 i Indianapolis 2019?

Kierowca McLarena, Fernando Alonso przyznał, że jego debiut na Daytona to ocena wytrzymałościowa przed startem w Le Mans. Tym samym, jego powrót do Indianapolis 500 zostanie zrealizowany dopiero w roku 2019.

Fernando Alonso w Le Mans 2018 i Indianapolis 2019?

24H Le Mans: godz. 11-13 - Katastrofa w Porsche #1, siostrzana ekipa w drodze po prowadzenie

Dramat nie ominął również garażu Porsche. Model 919 #1 w rękach Andre Lotterera na dokładnie 3 godziny i 50 minut przed zakończeniem wyścigu stracił moc w chwili rozpoczęcia okrążenia o numerze 319. Niemiec zdołał bardzo powoli dotoczyć się niemal do końca prostej Mulsanne, po drodze próbując uruchomić samochód. Te próby jednak nie dały żadnego rezultatu, a zespół musiał wycofać się z 85-tej edycji legendarnej rywalizacji.

24H Le Mans: godz. 11-13 - Katastrofa w Porsche #1, siostrzana ekipa w drodze po prowadzenie

24H Le Mans: godz. 07-09 - Bez zmian na czele, przetasowania w GTE Pro

Porsche #1 bez obaw o swoją pozycję pokonywało kolejne okrążenia i kilometry w 24H wyścigu Le Mans. Również na czele LMP2 nie doszło do znaczących przetasowań. Natomiast wiele interesującego wydarzyło się w klasie GTE Pro, gdzie w walce o pierwszą pozycję liczy się siedem załóg.

24H Le Mans: godz. 07-09 - Bez zmian na czele, przetasowania w GTE Pro

Ostatnie