Rebellion Racing na czele pierwszego treningu Lone Star Le Mans

Bruno Senna, Gustavo Menezes i Norman Nato z zespołu Rebellion Racing okazali się najszybszymi kierowcami podczas pierwszego treningu Lone Star Le Mans na torze w Austin, wyprzedzając Toyotę oznaczoną numerem #8 i United Autosports #22 z klasy LMP2.
Najlepszym rezultatem popisał się Gustavo Menezes, który tor Circuit of the Americas pokonał w czasie 1:49.957, co pozwoliło o niecałe dwie dziesiąte sekundy wyprzedzić Brendona Hartleya, Kazuki Nakajimę i Sebastiena Buemi, który popisał się czasem w postaci 1:50.132.
Niespodziewanie na trzeciej lokacie znalazł się skład klasy LMP2 United Autosports #22, w którym brylował Felipe Albuquerque, wyznaczając czas w postaci 1:50.488 i utrzymując za sobą ekipę Jakie Chan DC Racing #37, która stracił do lidera LMP2 0.181 sekundy.
Pierwszą trójkę w klasie LMP2 zamknął skład Signatech Alpine ELF #36, który osiągnął czas w postaci 1:50.954, wyprzedzając Racing Team Nederland #29, DragonSpeed #21 oraz ekipę JOTA #38.
Dopiero na dziewiątej pozycji w ogólnym zestawieniu znalazła się Toyota z numerem #7, która najlepsze okrążenie pokonała 1:52.460 i do liderów pierwszego treningu straciła ponad dwie i pół sekundy.
Aston Martin najszybszy w GT
Maxime Martin z zespołu Aston Martin Racing #97 wyznaczył najlepszy czas 2:01.838 w klasie LMGTE Pro. Tuż za liderem znalazły się dwa składy AF Corse. Calado i Pier Guidi stracili 0.279 sekundy, natomiast Rigon i Molina kolejne 0.159.
Tuż za czołową trójką uplasowały się oba składy Porsche. Bruni i Lietz z auta oznaczonego numerem #91 stracili 0.602 sekundy, natomiast Christensen i Estre z samochodu #92 kolejne 0.016 sekundy.
Klasę LMGTE Pro zamknął drugi skład Aston Martin, który osiągnął czas w postaci 2:02.674, natomiast czerwoną latarnią została ekipa Corvette Racing, w której Magnussen i Rockenfeller stracili 2.446 sekundy, korzystając z nowej konstrukcji.
W klasie LMGTE Am na dwóch czołowych miejscach znalazły się dwa składy Dempsey - Proton Racing. Matt Campbell z auta Porsche 911 RSR #77 osiągnął czas 2:02.742, natomiast w aucie z numerem #88 Thomas Prening, który do kolegi z zespołu stracił 0.169 sekundy.
Czołową trójkę uzupełnił Gulf Racing #86 z czasem 2:02.985, który do liderów stracił 0.243 sekundy.