Szef zespołu Signatech Alpine, Philippe Sinault, przyznał, że w okresie obecnego kryzysu zespół skorzystał z rządowego programu pomocy. Potwierdził również gotowość zespołu do ponownego powrotu na tor i ścigania się w serii European Le Mans Series, jeśli tylko obostrzenia związane z pandemią na to pozwolą.
Sinault powiedział również, że od dawna interesuje się przeniesieniem Alpine do najwyższej klasy prototypów: "Z całą pewnością możemy do tego dążyć, biorąc pod uwagę dotychczasowe wyniki z Alpine. Nadal rozważamy taką opcję, a rozmowy na ten temat cały czas trwają.”
Nie jest jeszcze jednak pewne, czy po wprowadzeniu w 2022 roku klasy LMDh, Signatech będzie mógł kontynuować ściganie z Alpine w klasie LMP2.
Gdyby Alpine wystartowało w klasie LMDh, mogliby dołączyć do Peugeota w walce o zwycięstwo francuskich producentów w 2022 roku oraz o zwycięstwo w setną edycję 24-godzinnego wyścigu Le Mans w 2023 roku.
Signatech zdobył z Alpine tytuł mistrza w ELMS w 2013 i 2014 roku, tytuł mistrza klasy LMP2 w FIA WEC w sezonach 2016 i 2018/19 oraz zwycięstwo w klasie w wyścigu 24h Le Mans w latach 2016, 2018 i 2019.
- Image: © DPPI