Nowy wygląd zespołu z Faenzy zostanie zaprezentowany ósmego lutego podczas specjalnego wydarzenia w Las Vegas, a logo Visa pojawi się na bolidach składów Red Bull Racing oraz Visa Cash App RB.

„Fantastycznie jest ujawnić nową tożsamość i powitać nowych partnerów, gdy rozpoczynamy kolejny etap historii zespołu w Formule 1” – powiedział Peter Bayer, dyrektor generalny zespołu Visa Cash App RB.

„Faenza wkracza w nową erę wyścigów, pozostając wierną naszym korzeniom jako wylęgarnia talentów, ale teraz z jeszcze większym naciskiem na rywalizację o największe nagrody w F1”.

„Mamy odważną wizję zespołu kierowanego przeze mnie i szefa zespołu, Laurenta Mekiesa, a obecność w tej podróży partnerów zorientowanych na przyszłość, takich jak Visa i CashApp, jest niezwykle ekscytująca”.

Nowa umowa sponsorska Visy z zespołem AlphaTauri to pierwsza duża nowa umowa od piętnastu lat. Cash App współpracuje z Red Bullem od 2021 roku.

„To przełomowe porozumienie i dla Visa wspaniała okazja, by nawiązać relacje z jedną z najszybciej rozwijających się sportowych społeczności na świecie” – stwierdził Frank Cooper III, dyrektor ds. marketingu w Visa.

„Nowe partnerstwo doskonale pasuje do wizji Visa, by inspirować ludzi do osiągania sukcesów przez podejmowanie małych kroków i udoskonaleń każdego dnia, w każdej dyscyplinie i w każdym wyścigu”.

Visa od dawna zaangażowana jest we wspieranie kobiet i wzmacnianie ich pozycji ekonomicznej również poprzez działania sponsoringowe. Kontynuując te inicjatywy, Visa i Cash App w ramach partnerstwa z Red Bull wesprą zespół Visa Cash App RB także w F1 Academy.

Ten kobiecy cykl wyścigowy rozgrywany jest na siedmiu wybranych torach Formuły 1 w trakcie weekendów wyścigowych F1. Nowa identyfikacja wizualna tego zespołu również zostanie zaprezentowana podczas lutowego wydarzenia.

„Jako wieloletni partnerzy Visy i Red Bulla jesteśmy zachwyceni, rozpoczynając tę przygodę” – podkreśliła Catherine Ferdon, szefowa marki, Cash App.

„Visa Cash App RB i Cash App istnieją po to, aby łączyć ludzi i społeczności, a nic nie jednoczy tak, jak sport. Formuła 1 staje się w USA coraz bardziej popularna. Współpraca sponsorska pozwoli nam zacieśnić relacje Cash App z fanami F1 i wpisuje się w nasze dążenie do wspierania i rozwoju społeczności kibiców F1 w USA, jednocześnie oferując większą wartość naszym klientom”.

Cash App może pochwalić się wypromowaniem wielu nowych talentów, więc cieszy nas współpraca z zespołem znanym z rozwijania niesamowitych kierowców dopiero zaczynających ściganie”.

„Narodziny Visa Cash App RB to wyjątkowa chwila” – powiedział Oliver Hughes, szef biura marketingu w Oracle Red Bull Racing. „Nowa tożsamość nie sprowadza się jedynie do zmiany nazwy. To początek niezwykłej podróży, która ma nas wynieść na nowy poziom współzawodnictwa, o czym świadczy nawiązanie partnerstwa tytularnego z jedną z najbardziej rozpoznawalnych marek na świecie”.

„Jednak podobnie jak cały nasz zespół, Visa jest skupiona na przyszłości: nie poprzestaje na pozycji jednego ze światowych liderów swojej branży, ale chce wyznaczać nowe kierunki rozwoju cyfrowych usług finansowych wszędzie i dla każdego. Podobnie zaangażowana w budowanie przyszłości finansów jest Cash App, jedna z najczęściej pobieranych aplikacji finansowych, która dołącza do naszego zespołu jako kluczowy partner”.

„W swojej nowej odsłonie zespół Visa Cash App RB jest przyszłościowym projektem, który ma ambicje walki o czołowe miejsca podczas każdego weekendu ścigania”.