Odsłonięcie malowań w arenie The O2 zgromadziło ponad 15 000 fanów i oficjalnie rozpoczęło kampanię 2025, jednocześnie świętując 75. rocznicę sportu. Pokaz był transmitowany na żywo za darmo dla 4,6 miliona fanów za pośrednictwem kanału Formuły 1 w serwisie YouTube, natomiast w Polsce cała impreza wraz ze studiem była pokazywana w Eleven Sports.
Wieczór obejmował wyczekiwane odsłonięcie malowań na 2025 rok od Alpine, Astona Martina, Ferrari, Haasa, Saubera, McLarena, Mercedesa, Racing Bulls, Red Bulla i Williamsa. Fani mieli okazję wysłuchać ekskluzywnych wywiadów z największymi nazwiskami w tym sporcie, podczas gdy szefowie zespołów oraz kierowcy wyszli na scenę, aby podzielić się swoim podekscytowaniem nadchodzącym sezonem.
Po rozpoczęciu kampanii 2025 wszystkie oczy zwrócone są teraz na pierwsze Grand Prix roku w Australii w dniach 14-16 marca, gdzie rozpocznie się walka o mistrzostwo.
„Wczorajszy wieczór był niesamowitym wydarzeniem i ogromnym sukcesem” – powiedział Stefano Domenicali, prezes i dyrektor generalny Formuły 1. „Jako sport zrobiliśmy coś razem, czego nigdy wcześniej nie zrobiono w historii F1. Zawsze świętujemy i szanujemy naszą niesamowitą historię, jednocześnie patrząc w przyszłość, aby zaangażować nowych fanów na całym świecie”.
„Mieliśmy wypełnioną arenę O2, pełnych pasji fanów dzielących się swoją miłością i ekscytacją dla tego sportu oraz tych oglądających imprezę na całym świecie. Widzieliśmy wszystkich kierowców oraz szefów zespołów na scenie przy wspaniałej muzyce i rozrywce”.
„Teraz jesteśmy podekscytowani nadchodzącym sezonem i tym, co zapowiada się jako wspaniała walka na torze o główną nagrodę w sportach motorowych. Dziękujemy wszystkim naszym fanom i zespołom”.
Prezentacja malowań na sezon 2025:
Stake F1 Team KICK Sauber

Atlassian Williams Racing

Visa Cash App Racing Bulls

MoneyGram Haas F1 Team

BWT Alpine Formula One Team

Aston Martin Aramco Formula One Team

Mercedes-AMG Petronas F1 Team

Oracle Red Bull Racing

Scuderia Ferrari HP

McLaren Formula 1 Team
