Formuła 1

Do końca stycznia można głosować na książkę "Mechanik. Kulisy padoku Formuły 1 i tajemnice rywalizacji" Marca „Elvisa” Priestley’ego w plebiscycie na Sportową Książkę 2018 roku.

Przy pełnej mobilizacji fanów F1, publikacja byłego mechanika McLarena ma duże szanse na zwycięstwo w konkursie. Głosy na pozycję wydaną pod patronatem portalu Motorsport Grand Prix można oddawać TUTAJ.

O książce:

Świat Formuły 1, jakiego jeszcze nie znałeś!

Ukryty stetoskop przykładany do maszyny tankującej, wojskowe systemy szyfrowania wprowadzone w obawie przed szpiegami czy kombinezony przygotowane przez Europejską Agencję Kosmiczną… Tam, gdzie o wyniku decydują ułamki sekund, każda nowinka może być na wagę złota.

Marc „Elvis” Priestley przez blisko dekadę pracował jako mechanik McLarena i był częścią wielkiego świata Formuły 1. Imprezował z Schumacherem, Räikkönenem i innymi kierowcami. Był naocznym świadkiem wojny między Hamiltonem i Alonso. Za swe wybryki kilka razy o mało nie wyleciał z pracy.

W wysokooktanowej atmosferze pasów startowych Formuły 1 reflektory najczęściej skierowane są na wielkie gwiazdy. A jednak, bez wiedzy technicznej, determinacji i obsesji w garażu mechaników, żaden kierowca nie może mieć nadziei na podium. To właśnie ci faceci kreują każdego mistrza świata, a ich błędy mogą mieć bardzo poważne konsekwencje.

Książka w promocyjnej cenie dostępna jest na www.idz.do/motorsport-mechanik

Źródło: Wydawnictwo SQN

Jak donosi La Gazzetta dello Sport, zespół Mercedes przygotował na sezon 2019 całkowicie nową jednostkę napędową. Specjaliści odpowiedzialni za silnik skupili się głównie na sprawie odzyskiwania energii, dzięki czemu tegoroczna jednostka Mercedesa będzie mogła korzystać z około dwunastu koni mechanicznych mocy więcej, bez utraty paliwa, którego limit na wyścig w sezonie 2019 wzrósł z 105 kg na 110 kg.

Holenderski kierowca zespołu Aston Martin Red Bull Racing – Max Verstappen, ostrzegł swój zespół, że ma "plan B" na sezon 2020 w przypadku słabych osiągów jednostki napędowej Hondy i braku możliwości walki o tytuł mistrzowski.

FIA dokonała zmian w systemie kar na sezon 2019 Formuły 1. Nowy system ma zachęcać ukaranych kierowców do wzięcia udziału w kwalifikacjach, gdyż dotychczas każdy z zawodników, który otrzymał karę przesunięcia powyżej piętnastu miejsc za wymianę jednostki napędowej lub poszczególnych elementów, był umieszczany na samym końcu stawki.

Pliki Cookie

© 2011-2019 Motorsport Grand Prix. Wszelkie Prawa Zastrzeżone