FORMUŁA 1

- Szczegóły
- Marek Jelonek By
Oscar Piastri odniósł na Hungaroringu swój pierwszy triumf w Formule 1, a Lando Norris zajął drugie miejsce. Wydawać by się mogło, że McLaren zgarnął pełną pulę w GP Węgier. Owszem, zdobyli oni dublet, ale swoimi decyzjami oraz komunikacją radiową zdecydowanie zepsuli swój wizerunek i sprawili, że zwycięstwo wcale nie smakowało dobrze.

- Szczegóły
- Jarosław Werner By
Przygotowania do wejścia do najwyższej klasy sportów motorowych idą w Audi pełną parą. W związku z pełnym przejęciem wszystkich udziałów w Sauber Holding AG i związanym z tym dostosowaniem struktury kontroli, kierownictwo przyszłego zespołu fabrycznego Audi jest obecnie odnawiane. 1 sierpnia, były szef zespołu Ferrari, Mattia Binotto, dołączy do projektu Audi F1 i obejmie jego kierownictwo w Hinwil.

- Szczegóły
- Jarosław Wierczuk By
Pogoda daje o sobie znać w całej Europie i mamy również wymiar F1 tych wybryków aury. Kolejne Grand Prix z rzędu przebiegło pod znakiem dynamicznych zmian atmosferycznych. To podnosi atrakcyjność i nieprzewidywalność, ale również chaos i nieodzowną listę „ofiar”.

- Szczegóły
- Jarosław Werner By
Zespół McLaren znacząco zbliżył się do Red Bulla w klasyfikacji konstruktorów, zdobywając aż czterdzieści cztery punkty podczas Grand Prix Węgier na torze Hungaroring.

- Szczegóły
- Tymoteusz Taczała By
Po kontrowersjach związanych ze strategią McLarena Oscar Piastri zdobył pierwsze w swojej karierze zwycięstwo w wyścigu. Dublet dla stajni McLarena zapewnił Lando Norris, a na najniższym stopniu podium uplasował się Lewis Hamilton.

- Szczegóły
- Tymoteusz Taczała By
Po przerywanych czerwonymi flagami kwalifikacjach w zmiennych warunkach Lando Norris wywalczył pole position do niedzielnego wyścigu o GP Węgier, a obok niego ustawi się jego zespołowy kolega Oscar Piastri. Za nim znalazł się Max Verstappen.

- Szczegóły
- Tymoteusz Taczała By
Helmut Marko przyznał, że zespół Oracle Red Bull Racing wykorzysta przerwę letnią, by podsumować wyniki i formę meksykańskiego kierowcy. Na tej podstawie stajnia czerwonych byków podejmie decyzję dotyczącą przyszłości Sergio Pereza za kierownicą ich bolidu.

- Szczegóły
- Łukasz Górski By
Max Verstappen ujawnił trwałe skutki wypadku, do którego doszło podczas Grand Prix Wielkiej Brytanii w 2021 roku. Holender przyznał, że od tamtego czasu zmaga się z problemami ze wzrokiem.

- Szczegóły
- Tymoteusz Taczała By
W poszukiwaniu następcy Lewisa Hamiltona Toto Wolff przedstawił ofertę wielu kierowcom. Szef stajni z Brackley ujawnia, że w pierwszym kwartale kontaktował się z kierowcą Astona Martina, w kwestii jego potencjalnego transferu za siedmiokrotnego mistrza świata.

- Szczegóły
- Jarosław Werner By
Silniki, prędkość, adrenalina i... szansa na wzbogacenie się. Współczesny świat sportów motorowych to już nie tylko rywalizacja na torze, ale także zacięta walka milionów graczy hazardowych, którzy wykładają swoje pieniądze na szalę własnej intuicji.

- Szczegóły
- Jarosław Werner By
Motorsport to głównie ekscytująca, pełna adrenaliny, rywalizacja na torze, ale również wielki i dochodowy biznes, w którym kwestie sponsorskie są podstawą funkcjonowania. W ostatnich latach widać naocznie praktycznie w każdym sporcie, że firmy bukmacherskie i cała branża hazardowa angażuje swoje środki w finansowanie zespołów i wydarzeń sportowych, w tym motorsportu. W Polsce tego typu transakcje są jednak dużo trudniejsze, przez surowe prawo dotyczące sponsoringu firm hazardowych. Bardzo trudno ocenić, czy jest jakaś realna szansa, aby polski sport w szerokim rozumieniu, a w węższym - motorsport mógł korzystać z finansowego wsparcia jakie dają np. wyplacalne kasyna internetowe, które przyciągają graczy z całego świata. W tym artykule spróbujemy zauważyć jakie są globalne trendy i jaka jest obecnie sytuacja motorsportu w Polsce. Przeprowadzimy również analizę ograniczeń w sponsoringu i utraconych korzyści z tego tytułu.

- Szczegóły
- Tymoteusz Taczała By
Po wielu weekendach, gdzie Lando Norrisowi brakło niewiele do złapania Maxa Verstappena, w Austrii wreszcie się to udało. Starcie kierowców zakończyło się jednak fatalnie dla obu oraz wywołało między nimi poważny konflikt.

- Szczegóły
- Łukasz Górski By
Flavio Briatore twierdzi, że jego ambitne plany dotyczące zespołu Alpine pozwolą ekipie z Enstone powrócić na podium i walkę o zwycięstwa już w 2026 roku.

- Szczegóły
- Jarosław Werner By
Potężne dawki adrenaliny, nieprzewidziane zwroty akcji, wielkie nadzieje i oczekiwania. To tylko część szerokiego pakietu emocji, jakie dostarcza F1. Brzmi znajomo? Okazuje się, że podobne wrażenia fundują gry hazardowe. Dlatego sloty, zakłady i promocje dookoła formuły, to dzisiaj normalka. Nawet w płatnościach masz kasyna Blik na błyskawiczną wpłatę do gry na prawdziwe pieniądze. W połączeniu z pakietami bonusów powitalnych i ogromnym wachlarzem rozrywki – mamy do czynienia z dużym biznesem! Czytaj dalej, a dowiesz się więcej na temat relacji F1 i hazardu. Uwaga: będzie ciekawie.

- Szczegóły
- Jarosław Wierczuk By
Ależ mozaika nam się stworzyła w Austrii w wynikach poszczególnych sesji. Mieliśmy takie ściganie, na jakie liczyłem i które poniekąd zapowiadałem. Przy realnym postępie Mercedesa i Ferrari mamy cztery zespoły, które na bardzo wyrównanym poziomie walczą o topowe pozycje. A wyrównany poziom to jednocześnie wyższy poziom.